سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیرات دستگاه کپی

تعمیرات دستگاه کپی  ” قطعات مهم “

تعمیرات دستگاه کپی و قطعات مهم آن را بشناسید و به موقع برای رفع ایرادات و اختلالات آنها اقدام کنید. اقدام به موقع و بهنگام برای بررسی مشکل و رفع آن، تاثیر شگرف و عمیقی در حل اختلال موجود دارد. تعمیرکاران در واحد تعمیرات دستگاه کپی همواره تاکید و توصیه می کنند که دفترچه راهنمای دستگاه خود را به خوبی و با دقت مطالعه کنید و از کیفیت کار دستگاه خود، اطلاع کامل داشته باشید. تنها در این صورت است که می توانید اختلال را به موقع تشخیص دهید و به موقع برای رفع آن اقدام کنید. همچنین هرگز دریافت سرویس های دوره ای و جنرال سرویس های منظم را دست کم نگیرید و از این خدمات در فواصل زمانی معین استفاده نمایید.

تعمیرات دستگاه کپی  “درام”

تعمیرات درام دستگاه کپی یکی از خدمات کاربردی واحد تعمیرات دستگاه کپی است. درام در کیفیت سند چاپی تاثیر به سزایی دارد. این قطعه ظاهری میله ای و استوانه ای شکل دارد و مسئول انتقال تصویر بر روی کاغذ است. درام دستگاه فتوکپی سطحی براق دارد که رسانای نور است و می توان در آن الکتریسیته ساکن ایجاد کرد. اختلال در درام دستگاه کپی همراه با نشانه هایی است که کاربر باید به آنها توجه کند و قبل از عمیق تر شدن ایراد، برای رفع آن وارد عمل شود. یک از این نشانه ها ظهور خطوط و نقاط غیر عادی در سند چاپی است.

تعمیرات دستگاه کپی  “بلید”

داکتر بلید و بلید دو قطعه سخت افزاری در پرینتر و دستگاه کپی هستند. این دو جنسی از لاستیک و ظاهری شفاف دارند که به یک قطعه فلزی متصل هستند؛ تعمیرات بلید دستگاه کپی توسط تکنسین ها و تعمیرکاران متخصص واحد تعمیرات دستگاه کپی انجام می شود. بلید در کارکرد و عملکرد درست دستگاه کپی بسیار مهم و تاثیر گذار است. خراش یا ضربه به بلید و خصوصا به داکتر بلید، کل کیفیت چاپ را تحت تاثیر قرار می دهد. برای تعمیر این قطعه حتما از مراکز معتبر تعمیرات دستگاه کپی کمک بخواهید.

تعمیرات دستگاه کپی “پاور”

تعمیرات پاور دستگاه کپی نمونه ای دیگر از خدمات و سرویس هایی است که توسط واحد تعمیرات دستگاه کپی ارائه می شود. این قطعه وظایف مهم و سنگینی در دستگاه فتوکپی بر عهده دارد. مهمترین چیزی که در سلامت برد پاور دستگاه کپی موثر است، کنترل ولتاژ برق است. عدم کنترل ولتاژ برق به بخش های داخلی دستگاه آسیب های جدی وارد می کند. برد پاور دستگاه کپی اصلی ترین و مهم ترین تامین کننده انرژی مورد نیاز برای عملکرد صحیح دستگاه کپی است. برای اجرای صحیح تعمیرات پاور دستگاه کپی از مراکز معتبر کمک بخواهید.

تعمیرات دستگاه کپی “مین برد”

تعمیرات مین برد دستگاه کپی نیز از سرویس های تخصصی در حوزه تعمیرات دستگاه کپی است. مین برد دستگاه کپی همانند مین برد در سایر دستگاه های الکترونیکی و هوشمند، مسئولیت های سخت و مهمی بر عهده دارد. این قطعه از سایر قطعات حمایت و پشتیبانی می کند. وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد. در صورتی که این قسمت از دستگاه شما درگیر اختلال و ایراد شده باشد، حتی به شرط سالم بودن سایر اجزا، دستگاه نمی تواند کار کند، لذا برای تعمیر آن حتما از مراکز معتبر تعمیرات دستگاه کپی کمک بخواهید.

تعمیر دستگاه کپی “شارژ کارتریج”

شارژ کارتریج دستگاه کپی یکی از خدمات اولیه و پر متقاضی است که توسط واحد تعمیرات دستگاه کپی به کاربران ارائه می شود. معمولا کاربران ترجیح می دهند تا جایی که امکان دارد، با شارژ کردن کارتریج دستگاه کپی خود، اسناد را چاپ کنند. شارژ یا تعویض کارتریج وابسته به انتظارات کاربر از دستگاه کپی است. به همین دلیل است که برای شارژ کارتریج دستگاه کپی باید همیشه به این نکته توجه داشته باشید که خرید کارتریج نسبت به شارژ آن هزینه سنگین تری را برای کاربر به همراه دارد، اما تعویض کارتریج با یک نمونه اصل و اورجینال، کیفیت بسیار بهتر و مناسب تری را به ارمغان می آورد. با این حال تصمیم با کاربر است. در واحد تعمیرات دستگاه کپی خدمات شارژ و تعویض کارتریج ارائه می شود.

 

منبع: کپی ماشین

http://copymachine.ir/